Sida upp och sida ner

Sitter och läser om "förskolan abborren", rolig förskola de där, kunde de inte hittat ett roligare namn. Men det måste läsas eftersom det ska göras en uppsats om de nästa vecka. Men tror jag lägger undan den lille abborren nu och siktar in mej på tisdagens inlämning. Ska ju bara finslipas men kan va skönt att få de gjort.
Blev en blöt dag i stallet idag vill jag lova men min fina ponny var lika fin i alla fall. Finns inte mycket som bekommer honom precis. Satte mej framför filmen The dictator som jag började kolla på innan idag med mitt underbart varma duntäcke runt mej för att tina upp igen. Alltså konstig film, vet inte om jag tyckte den var bra eller dålig därför säger jag både och. Så nu måste jag sätta lite fart igen och försöka pallra mej bort till Lina sen också för att få lite socialt umgänge såhär på lördagskvällen. 
Tidigt imorn åker jag och Lea till ridhuset med Scotland och Iza för att hoppa lite, räkna med filmer på två fräscha ponnysar ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0