Up and downs

Mitt humör gick från toppen till botten under denna dagen. Var så jävla pepp på livet imorse. Sen är det dessa människor som gör att jag blir så trött på att vara just en människa. Vad man än gör får man fan tillbaka. Vad man än säger så säger folk fan tillbaka. Kan inte folk bara stå för saker dom gör, snackar man skit ja men stå för de då. Säger man saker man tycker, stå för de då. All min energi idag har gått till att vara aaaarg på så många människor som inte ens är värda en tanke. Uuuuusch! Men det folk aldrig ska glömma av är att så som ni behandlar mej, så kommer jag behandla er tillbaka. Skyll er själva helt enkelt.
Men för att avsluta ett väldigt hatiskt inlägg på bästa sätt kan jag meddela er att mitt nya liv och mina nya motionsvanor har börjat visa sig på vågen och det gör mej ännu mer pepp att fortsätta träna, har vart nära att ge upp för att jag tycker det är tråkigast i världen att vara ute och springa men icke. Ibland känner jag mej som superman men sedan kommer jag ner på jorden igen och kommer på att jag är jag och jag känner mej bättre än många andra!
 


Saknar min goa vän :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0