Gammal tjej.nu

Hemkommen efter en sjukt bra kväll (som alltid) hos m&m. Humorn sjunker till lägsta nivå tillsammans med dom alltså, hur lyckas man liksom (frågan är om det är bra eller dåligt). Är egentligen alldeles för gammal för att vara uppe såhär sent på helgerna men i gott sällskap fixar sig alles. Tjöt tjöt imorn tar ja en slappisdag, dock är mitt rum helt uppochnervänt sååå man kanske ska ta tag i de? Eller så gör jag det en annan dag, är nog en av mina vanligaste fraser här i livet, störobjekt till max men som om jag bryr mej, naaej.
Godnatt, eller godmorgon, fritt att välja denna tidpunkt!
 
When the world says "give up" 
Hope whispers "try it one more time"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0