Helgens shopping

Vaknade med världens huvudvärk denna dag, as roligt! Men lite extra sömn och en ridtur i skogen botar det mesta så nu är jag en aning piggare iallafall :) Men tänkte berätta lite exakt om vad som kom med mej från mässan i helgen.
- Ny ridhjälm, såklart. En marinblå JW, precis en sån jag tänkt mej i ett års tid nu så det var väl dags helt enkelt :) Dessutom var de mässpriser så go rabatt på det med.
- Två par senskydd, båda från equi-safe. Älskar deras träningsskydd i massa grymma färger. Svårt att lista ut vilka de blev för mej? Nej inte så, lila såklart ;D Ett par nya senskydd till dogge-man också.
- Ett fleecetäcke till dogge. Eskadron för ett sjukt bra pris. Vitt och grått med orangekant, muuumma!
- Ett par ridstövlar, äkta läder halva priset. Går ju inte tacka nej till de. Dessutom blev de ett par ridskor med i läder, inget jag hade planerat men priset va så sjukt billigt så varför inte liksom.
- Sist men absolut inte sämst, 2,5 liter hästgodis från PS of sweden. Alla pållarna ska ju få nått liksom ;D höhö
 
Ikväll är tanken att de ska bli destination sigges, är som sagt lite seg efter min ihärdiga huvudvärk men vi får väl se hur de går, ha de fint ikväll folket! Och håll er städade ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0