I min lilla ensamhet

Här sitter jag i min ensamhet, kollar på ponnyakuten, äter godis och tycker synd om mej själv.Världens jobbigaste förkylning har invaderat min kropp. Ansiktet känns helt uppsvällt och jävligt, hejhej vattenskalle! Eller nått... Ja nu ska vi inte deppa ihop för de, har annars haft en mycket bra dag med min goa släkt, eftersom min moster fyllt ungt så ska hon ju firas ;)
Struntade i ridningen idag då jag skulle gjort de på morgonen men ni vet när man är förkyld får man alltid planera om då sömnen rubbas totalt. Men jag ska inte klaga, godismonstret inom mej har dykt upp denna kväll iallafall. Praktiken imorn är lite oviss, beror ju helt på hur jag mår men mår jag som jag gör nu stannar jag nog under täcket under morgondagen, hihihihihihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0