Tentadag

Alldeles riktigt så va de tenta idag, matematik, favoriten? Eeeh nej, och den gick ungefär lika dåligt som jag hade förväntat mej, omtenta på den det hörde ju jag! Känns som hjärnan är överbelastad och den här veckan är fullproppad, när ska mitt lilla huvud få en paus tro? Tog en tur med gamle kompisen i skogen idag iallafall, enda gången det verkligen går att slappna av, på hästryggen! Imorn blir de tandläkaren på morgonen, kanske låter konstigt men har längtat till den dagen, jo vet ni varför, för jag har haft tandvärk i snart ett halvår, börjar bli olidligt! Dum är la jag som inte gjort de tidigare då men man får ju inte tummen ur liksom... Nu blire gjort iallafall och efter de blir de taaaaada, mer tentaplugg eftersom ja rök på en omtenta på fredag, skjut mej lite då?
 
Tur vi har två söta vovvisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0