Våren är här for real!

Så sant som de va sagt, hittade vitsippor med barnen på förskolan idag. Hur bra som helst! Haft en riktigt bra första dag på praktiken då jag kände en lättnad genom kroppen då de som är på min avdelning är helt fantastiska och jag är inte ett dugg orolig över att jag kommer klara alla moment vi ska reda ut dessa veckor. Jag är helt säker på att de kommer hjälpa mej med vad som helst om jag kör fast, känns sjuuuukt bra. 
Hade den mest hemska huvudvärken när ja kom hem dock, meen tog en go ridtur med gamlingen. Markarbete blev de på en ridbana som för första gången för året inte var blöt, yeeeaay! Jätteduktig pojke.
Ska sätta mej med plugg även denna kväll, det är sant när ja säger att det aldrig kommer ta slut....!
 
Sommaren är snart här och har nog aldrig längtat som ja gör nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Timmie

JA VÅREN ÄR HÄR!! :) Typ...ösregn och storm ;)

Sv: Jag kommer att meddela detta i bloggen. Klart att vi måste ses om du ska dit. Vilka dagar ska du vara där? KRAM

Svar: Jag ska dit lördag och söndag, har dock bara biljett till söndag men kommer knata runt på mässan heeela lördagen lång ;D
Linn Härestrand

2013-04-18 @ 10:03:53
URL: http://dressyrkillen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0