Viljan tar fram det som inte fanns

Luften har i stort sätt gått ur mej helt och hållet denna veckan, är sååå trött efter en vecka praktik. Sjukt! Men är supermega laddad för en helg i göteborg, med svenska mässan och en massa fina hästar givetvis! 
Så imorn blire upp tidigt, hinna motionera en häst och sen bär det av, mina prio 1 inköp är en ny ridhjälm (såklart) är så trött på min gamla. Tänkte försöka hitta ett par marinblå ridbyxor också sen är jag rädd att det blir en herrans massa mer. Har iallafall lovat mej själv att inte köpa schabrak, det hade jag tillräckligt många för fem år sedan också men ändå är det roligt att köpa nya men icke detta år! Känns grymt häftigt att få se världscupfinalen på söndag dessutom ;D Puss på er, här blir de tyst under helgen men följ mej på instagram för snabb update!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0