Saknad kan man lära sig att leva med ibland

Skolfri vecka, hur skönt tror ni? Mycket tror jag. Lata dagen idag då jag ska jobba imorn och onsdag är domedagen för quinnie, känns ju sådär för jag skulle verkligen behöva något positivt nu fastän jag ser att hon inte blivit bättre men hoppet är det sista som lämnar en människa, eller vad brukar man säga? Gjorde en dum sak idag och kollade igenom gamla bilder som jag tänkte skicka efter, alltid kul att ha papperskopia också. Massa crazypics på zackieboy, konstigt hur man kan sakna någon som ställde till sån oreda som den hunden verkligen kunde göra, ibland var han väldigt billig i mina ögon men när han hade sina bästa moments var han verkligen världens sötaste och man undrade hur man kan va arg på denna stora klumpiga björn. Skulle göra mycket för att bara få känna på hans goa och lena öron en enda gång till, för att titta in i hans mörka varma ögon och be om en vacker tass. Han var go på många sätt och vis :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0