Time for some secrets

Dags att berätta hur det gick för min quinnie-bus nu kanske? En förvånande nyhet är att hon faktiskt är bättre, hör och häpna! Dock kan vi inte riktigt veta än hur bra det är förrän hon börjar ridas och jag kan säga såhär att min lilla höna är på tårna bara man tar in och ut henne från hagen så i den här kylan har ja ingen större lust att slänga mej upp denna galenpanna. Hon ska ju liksom skrittas första veckorna egentligen, jag vet ju hur det brukar sluta. Ett ex antal flygturer både i luften och åt sidorna så ja jag ska fundera ut hur jag ska lösa det här. Men när ja väl får igång henne lite grann så kommer ja känna ganska snabbt hur hon verkar så på ett sätt är hon fortfarande ett olöst mysterium men håll tummarna för oss :)
Tänkte även visa er mina nya älsklingar, konstig känsla det där med att tatuera sig men är inte avskräckt iallafall. Höhö imorn är det sämsta dagen eveeeeer för alla singlar ute i världen, tjooooho!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Promenera med henne i skogen :)

2013-02-14 @ 17:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0