Bättre sitta tyst och se dum ut än öppna munnen och bevisa det

Veckorna går så fort att jag inte hänger med, nånstans! Känns som att allting bara flyter ihop och jobbigast av allt, ingenting är som det borde ha varit. Försöker göra allt för att hitta motivation, träningen går suuuuuper, happyface till de. Dagen har bestått av gooofika med min ännu mer gooooa kompis och sist men inte minst bambu med en annan saknad själ, ja efter slit med träning så får man frossa en dag :) Imorn ska jag göra nått som jag inte gjort på en herrans massa år, nyfikna antar jag? Annars vet jag inte vart alla läsare helt plötsligt dykt upp ifrån om det inte är av nyfikenhet, så varsågoda, snoka på, jag har inget att dölja :)
 
Är väl dags att berätta hur saker och ting verkligen ligger till med min pålle också då jag inte skrivit det på grund av ovisshet, förvirring och inte minst, det är en aning ledsamt. Senaste kollen var hon inte bättre, nånting. Gjorde ultraljud på knäna bak och hittade förändringar i båda meniskerna på insidan, ni som spelar fotboll förstår vad detta innebär (ingen bra dom alls). Ny behandling på henne och om två veckor ska vi tillbaka. Är det inte bättre får vi ta ett beslut om operation eller triangelmärkning, roliga alternativ? Även om de skulle operera finns det ingen säkerhet att det inte kommer tillbaka, så mitt huvud går på högvarv 24/7 av tusen olika anledningar för tillfället. Därför får jag helt enkelt be om ursäkt för att jag inte känner mej helt på topp och att jag kan ha mina dalar dessa dagar, jag kan inte rå för de och jag hoppas bara att så många som möjligt kan ha förståelse för detta. 
 
Mitt hjärtegull!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men ush! Håller alla tummar för er verkligen, räcker med skadade hästar i gislavedstrakten nu.. :(

2013-01-26 @ 00:05:33
URL: http://alexisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0