Saturday niiiiight

The only reason people hold on to memories so tightly
is because memories are the only thing that dont change when everyone else does.
 

Lugna helgen tog sig in denna helg. Har fastnat i 50 nyanser av honom, precis som alla andra så efter min träningsrunda idag har jag vart i min egna lilla värld, jag har saknat min egna lilla värld, den enda tryggheten jag har för tillfället. Laddar i lilla världen för en jobbig måndag då det kommer bli en fruktansvärt tuff begravning. Känner att människor inte är min starka sida just nu så därför har min kära bok vart det bästa sällskapet för kvällen och ska nu krypa ner i badtunnan för att skåda en stjärnklar himmel, får inte glömma mössan så att inte håret fryser till is.
 
Finaste rottisen som gått på denna jord, saknad till tusen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0