Lets do some workout!

Även fast jag är trött och första skiftet dödar mej inifrån och ut eller tvärtom, vad vet jag liksom, så gav jag mej tusan på att en löparrunda satt fruktansvärt bra idag. Vilket det också gjorde, bästa känslan när man kört slut på kroppen såå skönt! Ridningen går lite trögt nu då jag väntar på lugnande medel så jag kan klippa min lilla häst eftersom han konstigt nog inte fällt ur sin vinterpäls. Det oroar mej riktigt mycket då det hände samma sak med min b-ponny en sommar och på hösten visade de sig att han hade cushings syndrom (en hormonproducerande tumör på hypofysen). Hoppas innerligt att det inte är så illa utan att det bara är vädret som har spelat systemet ett litet spratt :)
Sista dagen imorn, sista dagen min klocka ringer klockan fyra, iallafall tills efter midsommar för nästa vecka kör vi andra skift istället, tjooho!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0