Då va de vinter igen!

Haft en goooe dag rent ut sagt. Fin frukost med nybakta frallor tillsammans med min fina vän josefin och sen en långpromme på de i de goa vädret. Sen blev de stall och lite jobb på de, klart som tusan att vintern ska komma tillbaka igen, jag som köpt nya converse och allt för att våren var påväg men nej dom får tydligen ligga kvar i kartongen ett tag till :) Men jag har hittat en jacka som jag bara måste ha, det lilla problemet är det här med att välja färg. Eller för mej är de det största problemet på jorden ungefär, varför drabbades jag med beslutsångest av alla människor? Väljer dock bara mellan svart och khakigrön, räcker gott och väl för mej. Hade jag haft pengar till förbannelse skulle jag köpt båda två men känns lite overkill nu alltså!
 
Så vad tycker ni kompisar? ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: gisela

Svart jacka kan ju bli lite varmt när solen tittar fram ;) bara min tanke om jag hade valt vårjacka

2013-03-11 @ 08:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0