Helt awesome!

Ibland är jag bara så sjukt jävla bra. Har precis skickat in min matematik-inlämning. Tog mej exakt två timmar att skriva, hur jag har lyckats vet jag inte men är en daimpåse fattigare, kan de kanske vara värt om det ska flyta på såhär? Tjena tjockis, imorn blir de träning efter skolan, det hörde ju jag :) 
Va på gark och tittade på när matilda tränade med lilla fisen idag, vilken grymt bra ponny vi har fött upp alltså, inte hoppat sen december och hoppar bättre än nånsin typ, balansen är kanske inte den bästa men den kommer snart tillbaka igen. På måndag är det årets första tävling med den lilla hönan, första tävlingen utan mamma vilket ska bli så skönt då de kanske inte skriker efter varandra som om de tror att de aldrig mer ska ses. 
Näää men alla tjatar om påskledigt, jag har tenta precis efter påsk, det gjorde skolan bra vill jag lova! Så näsan ner i nästa bok och bara köra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0