Jönköping levererade många skratt!

Så kul jag hade igår, det är oslagbart! En utekväll med gamla goa vänner man inte träffar så ofta, det är grymt! Summan av kardemumman är alltså en sjuk kväll med sjukt bra folk som sen slutade sjukt sent. Som sagt, man är ingen ungdom längre, är mer död än levande idag. Därför ska jag ta en riktigt go dusch så mitt svintohår blir till rapunselhår igen och sen dra igång en film och bara döööö en aning, tror jag är värd de.
Imorn äre tävling i värnamo med iza, en 70 cm bara men ska bli kul och se hur det går att köra henne imorn då det har vart lite kaos dom senaste gångerna. Återstår att se helt enkelt. Håll en tumme eller två är ni gulliga :)
 
Blev inga kort i fyllan i villan därför blire goding-bild!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0