Rättvisa, punkt slut

En vecka med en väldigt blandad kompott. Skuuulan, inlämningar, jobb och har till och med hunnit vara magsjuk vilket va mindre kul som sedan avslutades med en aaas bra kväll på parken i fredags! Hur kan man inte inte tycka om stiftelsen undrar jag? Wuuundebar. Och jag veeeet, måste bli bättre på att uppdatera men det händer så sjukt lite i mitt liv dessa dagar, försöker liksom bara ta mej igenom dagarna på bästa sätt. Men kan glädja er med att den här månaden lär det hända en aningens mer än det gjort de senaste, looovar kompisar :) Dessutom funderar jag på att dra igång min gamle ponny igen efter han fått lite vintervila, känns som jag kan behöva min man nu. 
På återseende vänner små, snaaart! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0