Tack till fina vännor!

Haft en sån sjukt bra kväll tillsammans med madde och martin. Så länge vi pratat om att ses och äntligen blev det av, längesen jag skrattade så mycket. Har den senaste tiden kommit på hur mycket jag har saknat mina gamla vapendragare från skoltiden, aldrig mer ska jag låta det ta så lång tid igen! Är dessutom så sjukt trött på folk i min omgivning som bara ljuger, är så tröttsamt att folk inte bara kan vara en sån enkel sak som ärlig. Det drar verkligen ner mitt psyke på noll. Det är minsann det bästa med mina fina odjur som sussar gott i stallet, dom tycker om mej för den jag är, ljuger inte, snackar inte skit och är världsbäst på att lyssna utan att döma en efter de :) Alla borde ha en egen hästapålle att prata med tycker jag! Nu blire snart en massa ordbajs men imorn ska ja äntligen slänga upp bilderna från när vi hämtade cilla sååå sussasött allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0