Ullareds-ångest!

Har spenderat dagen i ullared, blivit fattig jaao. Vad som är konstigt är att när jag åker dit tänker jag alltid, det blir nog inte mer än typ 1000 kronor kanske, då blir det alltid dubbelt så mycket. Men ändå kändes inget onödigt utan jag behövde allt, trodde jag. Men så äre, har hittat goa grejor iallafall. Massvis med bra-ha saker och en go tröja och träningskläder, självklart lite häst med. Går inte åka ifrån ullared utan lite saker till mina fina odjur :) 
Nu ska jag sova stenhårt för imorn blir de skola en sväng, sen ska iza gå sin första riktiga hoppträning i grupp, spännande att se vad hon säger om detta. Dessutom får jag väl sitta halva natten med min matematik-inlämning imorn också... Känns som att vi inte har nått annat en massa efterhängsna skolarbeten för tillfället. Geeee mej styrka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0