Upp som en sol och ner som en pannkaka

Ni vet den där känslan man har ibland när man går upp morgonen och känner att man borde lägga sig igen och dra täcket över huvudet? Precis den känslan hade jag när jag vaknade idag och såg detta hemska väder, skulle lyssnat på den känslan vet jag ju nu. Kaaarma kallas de, bara för att man hade en så sjukt bra dag igår så blir de helt tvärtom idag, kunde inte blivit mer fel, det enda som gått bra är när jag har jobbat, skulle sovit där i natt tydligen? Så nu när jag såg att ja kuggade tentan också så vill jag bara gå och lägga mej, har så mycket att fundera på dessutom, hjärnan är så överhettad så det ryker ur öronen... höhö nästan iallafall ;D 
 
Tänk om man hade haft hennes sångröst alltså... fuusk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0