Datorn bråkar, kaooooos!

Varför går allting sönder eller krångla när man behöver det som mest? Jag vet i sjutton asså! Så har min dag sett ut iallafall. Ligger loooong way efter i min rapport och kände mej så stressad i morse, vad tror ni händer som bara inte ska hända då? Jooo datorn krånglar och beter sig som en uppochnervänd fågelholk! Trött blir jag, på riktigt. Men efter ett par timmars bråk fick jag äntligen igång skiten, någon som kan köpa en ny dator till mej? Har skrivit halva nu, hoppas jag, så nu blir de stallet, lugn tur min gamle man och sen ska jag in till gark och rida bella bus. Eftersom det är så fint väder åker jag nog med mamma när hon ska träna agility med daffie också, fototid! Längesen jag fotade nu så jag hoppas de blir bra ;D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0