Take my hand and reload, this is free love

Muuuusica är alla dagars största befrielse och mina goa odjur då, dom får vi aldrig glömma mina vännor små. Sluttampen för den här terminen är i full gång och vilken befrielse det kommer bli när det sista är inlämnat alltså. Mitt i allt har jag satt upp mej på att jobba, riktigt genomtänkt men är det ont om pengar på kontot så får man ligga i så jobb idag och jobb imorn. Tog en go fika med min vän ricard innan också, snacka strunt och bara va det är bästa bränslet alltså! Imorn är det dessutom tävlingsmöte på kvällen, känner att den här helgen i töreboda kommer bli såå bra, komma bort från allt vad gisledagarna heter, allt vanligt och bara samla massa positiv energi! Komma tillbaka som en ny människa, äsch vem tror jag att jag är, wonderwoman? Ah fast nä, nu är det slutpladdrat och sängen kallar! Puss 
 
Varje år vid den här tiden saknar jag min egna student, så även detta året! 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var ett par bra dagar där kring studenten. Jösses va!

2013-05-30 @ 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0