Zzzz Zzzz Zzzzzz

Aaahtja, trött k-vinna precis som jag trodde i början av veckan. Varenda hjärncell i skallen va på off-mode efter praktiken idag, stendäckade när ja kom hem och sov i en timme. Verkade som jag behövde de :) höhö men sen blev de lite träning med scotland, va inne på gark och hoppade lite sen va de bara hem, fixa hästarna och sen en liten joggingrunda i skogen. Finns ingen goare känsla än när man kört slut på kropp och knopp. Säger därför godnatt för imorn kommer min tokiga vän från stockholm hit och håller mej sällskap under helgen :) Slutar klockan ett så efter de blir de en tripp till jönköping. Jag kommer strypa mej själv om jag köper något men de kliar ju sååå i fingrarna ;D 
 
På lördag är en stor dag btw!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0